marți, 4 mai 2010

Amar

Prin cuvinte de chin, imi descriu declinul
Prin palmele date pe cord deschis,
Ce mi-au scris destinul.
Cuvinte ce ma lovesc frontal, imi fac des plinul
De suferinta si ura zilnica,
Sunt declarat pe deplin nul.

Finalul, ma gaseste la marginea marii
Incercand sa pun totul cap la cap,
Si sa te dau uitarii.
Sau pe-un camp, fugind de trecut,
incercand sa scap,
Sperand ca floriile rosii sa-mi bage mintile-n cap.

Si-acu ma simt mai sigur ca niciodata.
Mi-au fugit si gandurile cu pustiul ce-mi spunea "tata".
Astept ca cineva sa-mi dea o palma sa uit de cosmar
Si sa-mi stearga palma ta ce mi-a lasat un gust amar.

De ceva vreme sunt confuz, incerc sa gasesc
Iesirea la liman.
Dar in ochii tai nu ma mai regasesc,
Si oare cat iti pasa, cand iti spun ca "Te iubesc"?
Cand vreau sa te strang in brate
Si ma respingi, urasc acel "Nu te doresc".

Recunosc c-am plans, inca plang si voi plange
Cand imi amintesc:
O fata gingasa si vesela ce-n brate ma strange.
Esti tu, atunci cand iti pasa de orice,
Dar nu de oricine,
Ci doar de orice, ce era legat de noi si de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu