miercuri, 17 februarie 2010

Dor de Mama

Spune-mi Mama o vorba buna,
Spune-mi Mama un cuvant,
Durerea sa-mi alungi iara,
Tu sa nu ma lasi sa plang.

Fericire si tristete,
Tu mi-ai fost alaturi mama,
Din pruncie-n batranete,
Te-oi slavi o viata-ntreaga.

Pune Tu mana ta calda,
Si-ngrijeste-mi rana rece,
Si ma lua in brate Mama:
"Las ca trece! Las ca trece!"

Tu esti cea ce mi-a dat viata,
Tu esti cea ce m-a crescut,
Ai facut din mine-un om,
Iata-ti visul implinit.

Chipul Tau de neschimbat
Ce schiteaz-un zambet feeric,
Doar el poate sa ma-ndrume
`n cel mai aspru intuneric.

Or sa vina vremuri grele,
Voi pleca departe`n lume,
Dar mereu ma va intoarce
Mama, doar dorul de tine.

Si tu copile ce`asculti
Mergi acum de`ngenuncheza,
Mana ce te-a hranit s-o saruti
Ai sa vezi ce mult conteaza.

Tu sa nu o lasi sa planga,
Ci doar mandra, ca sa vada
Visul ei de-o viata-ntreaga
Dor de mama, Dor de mama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu