vineri, 18 septembrie 2009

Vinovatie

Patez din nou foaia cu lacrimi de sange si doare
Dar tot ce doare si moare, stii ca te face si mai tare
Oare, cand o sa pice peste noi macar un strop de culoare?
Cand vor fugi norii lasi de pe cer alungati de soare?

Acum imi cer iertare, oricum nu vei sti niciodata
Cat puteam, sub clar de luna sa`mi blestem aceasta soarta.
Nu gaseam alta poarta, o alta cale de scapare
Si-ajungeam, fara sa vreau, in tirul jignirilor tale

Dar nu regret nimic, probabil n`am sa regret vreodata
N-am sa regret ca ti-am purtat o dragoste curata
Pe care o mai simt si-acum, mai arzator ca niciodata
Si-n schimbul vorbelor rele, eu ti-am dat inima rasplata.

Acum chiar daca ma doare, mai mult ca sigur o sami treaca
Si tot chinul meu intens nici un burete n-o sa-l stearga
Chiar daca sunt eu cel ce greseste mereu, imi pare rau
Si chiar de eu te pun la pamant, eu te ridic la greu

Totusi am trecut prin atatea amandoi, impreuna
Am trecut prin ploi,vant,soare,viscol,ninsori si furtuna
Mereu tinandu-ne de mana, atunci nimic nu mai conta
Si-acum privesc inlacrimat locul gol de pe canapea

Un comentariu: