joi, 30 iulie 2009

Dor

Pun durerea pe foaie langa dorul ce m`apasa
Amintirea ta nici macar sa dorm nu mai lasa
Am acelasi stil de viata prost, fara tine traiesc fara rost
Insa astept clipa in care vom fi din nou cum am fost

Au trecut doar 2 zile dar parc-au trecut o mie
Si mie dor de ochii tai, de privirea ta zglobie
Mi-e dor de toate clipele petrecute-mpreuna
Cand mergeam razand prin parc, tinandu-ne de mana

Dar acum nu esti aici, si nu-i nimeni sa ma-ntrebe:
"Omule, cum o mai duci?", "Frate cum iti mai merge?"
Te-astept pe tine iubito sa-mi smulgi durerea din suflet
Sa ma scapi de suferinta, sa ma strangi din nou la piept

Fara tine, fara noi, nu mai suport, mi-e greu sa-ndur
Si poate fara sa-mi dau seama ma ranesc singur
Dar te vreau pe tine-acum, te vreau pe tine mereu
Sa-mi arati calea cea dreapta, si voi fi pe veci al tau.

Te iubesc Andra

Un comentariu: